צמידים לגבר בזול

•  לעיתים אנו מחפשים מתנה בסכום נמוך אשר תתאים לאירוע קטן כמו יום הולדת או יום האהבה. אחת הדרכים למצוא מתנה בסכום נמוך, אך יפה ומכבדת היא לקנות צמידים לגבר בזול • 

זו למעשה דרך נהדרת להראות אהבה, הערכה או סתם לפנק במשהו נחמד. כאשר חושבים על צמידים לגבר בזול, לעיתים עולה המחשבה של צמידי היוקרה עבור נשים, העשויים זהב ומשובצים יהלומים, אך לא זו הכוונה. באופנת התכשיטים לגברים ניתן למצוא מגוון גדול של חומרי גלם אשר נראים נהדר ועולים מעט.

◄ הצמידים הכי מיוחדים שתמצאו ברשת

המלאי אזל
(1) 79.20
המלאי אזל
(1) 71.20
המלאי אזל
המלאי אזל
(1) 39.00

צמידים בזול לגבר עשויים עץ

במאמר זה אנו נספר לכם על מספר סוגים של צמידים בזול לגבר אשר המראה שלהם לא נופל מצמידי היוקרה המוכרים לכולם.

עץ הוא חומר גלם נהדר אשר בצמידים לגבר.  מגיע לרוב בצורת חרוזים. אלו צמידים אשר בהם יהיו חרוזים בגודל בינוני בדרך כלל, צבועים בגוון שחור, חום או עץ טבעי. על החרוזים ניתן לחרוט טקסטורות מגוונות. המראה של צמידים מסוג זה הוא מראה מעט מיושן ועלותם לא עולה על 150 שקלים.

◄ צמידים זולים לגבר עשויים פלדת אל חלד 

פלדת אל חלד היא סוג של מתכת אשר לא מחלידה, צבעה יפה והיא דומה מאוד למתכת הכסף. צמידים לגברים בזול אשר עשויים מפלדת אל חלד לרוב נראים יוקרתיים מאוד, אך אל תטעו, תוכלו בעלות של 80-150 שקלים לקנות צמיד מפלדת אל חלד יפיפייה וגברי במיוחד. זו אפשרות מצוינת כמתנה לגבר שמזוהה עם תכשיטים ממתכת.

תמונה של בנאדם עם צמידים לגבר בזול

◄ צמידים בזול לגבר עשויים עור 

עור הוא מצד אחד אחד מחומרי הגלם העתיקיים ביותר ומצד שני בשנים האחרונות הפך למאוד פופלארי בגזרת התכשיטים לגבר ובייחוד בתכשיטי הגברים. תוכלו לראות צמידי עור עם קשירות מיוחדות אשר משלבות בניהם חרוזי כסף או פלדת אל חלד. העור משתלב היטב עם הצבע הכסוף והוא תכשיט גברי במיוחד אשר מוסיף לכל הופעה. הוא מתאים גם ליום יום וגם לערב ורוב הגברים מתחברים לתכשיטים מסוג זה. בעלות של 100 שקלים ועד 300 שקלים תוכלו לקנות צמיד עור יפיפייה.

◄ צמידים לגבר בזול עשויים מכסף 

כסף היא מתכת מקסימה, יש לה אפקט של השחרה טבעית אשר מקנה לה מראה בולט וחזק וניתן לעשות עליה ריקועים ודוגמאות כמו במתכות אחרות. צבעה יפhיפה והיא מתאימה לכל לבוש. היתרון של צמידים עשויים כסף הוא שמחירם יחסית נמוך בהשוואה למתכות אחרות כמו זהב והמראה שלהן הוא יוקרתי ויפה.

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן