שרשרת מגן דוד לבר מצווה

• בתרבות היהודית וכיום הישראלית, בר מצווה הוא אירוע מכונן בו הילד הקטן שלכם הופך לנער, עולה למצוות ומקבל עליו את עול הבגרות • זהו אירוע מאוד מרגש עבור ההורים והמשפחה בוודאי עבור הילד 

 

לאור המאורע המשמח הורים רבים וסבים וסבתות מעניקים לנער תכשיט כלשהו המשמש כמתנה סנטימנטלית לכבוד המאורע. לרוב זה יהיה שעון, צמיד, או שרשרת. אחת השרשראות שמקובל לתת במאורע זה הוא שרשרת מגן דוד לבר מצווה. אצלנו באתר של המיסטר תמצאו מגוון רחב של שרשרת לבר מצווה בעיצובים מיוחדים ומשלוחים מהירים!

◄ לרכישה מהירה של שרשרת מגן דוד לבר מצווה

המלאי אזל

למה כדאי לבחור שרשרת מגן דוד?

מגן דוד הוא סמל יהודי ישראלי מדורי דורות אשר מגיע מתקופתו של דוד המלך ומלווה את עם ישראל עד היום, בדומה לאירוע הבר מצווה אשר נחגג לנערים במשך דורות על גבי דורות. זוהי אחת המתנות אשר מזוהה מאוד עם העם היהודי והיא מקור לגאוותו. ופלוס ענק, שרשרת מגן דוד לבר מצווה מגיעה כיום בשלל עיצובים וסגנונת מרהיבים ואופנתיים אשר כל נער יוכל ללכת עם התכשיט בגאווה.  

תמונה של שרשרת מגן דוד לבר מצווה

◄ שרשרת זהב מיוחדת 

רוב הסבים והסבתות או הורי חתן השמחה יעדיפו לקנות שרשרת מגן דוד לבר מצווה עשויה זהב. זהב היא מתכת רכה אשר מעורבבת עם מתכות נוספות וניתן לעצב בה בקלות יחסית שלל עיצובים מרהיבים. הזהב נמדד בקראט, יחידת מידה אשר מתארת את אחוז טוהר הזהב יחד עם השילוב של  מתכות נוספות.

יש שרשראות לגבר עשויות מזהב המגיעות ב- 14 קראט והן מהוות 0.585 אחוז זהב משולב עם מתכת אחרת, יש כאלו המגיעות ב- 18 קראט ומהוות 0.75 אחוז זהב משולב עם מתכות אחרות וניתן לראות גם שרשראות זהב 24 קראט שהן למעשה 0.99 אחוז זהב ולכן נחשבות לזהב טהור. בגלל שהזהב היא מתכת רכה, ניתן לעצב שרשראות בשלל סגנונות. ניתן ליצור ריקועים, ניתן לשלב אבנים וניתן ליצור חיתוכים אשר מקנים מראה מיושן. שרשראות הזהב יכולות להגיע בזהב צהוב, לבן ואדום כך שתוכלו להתאים לנער את הסגנון שיותר מתאים לו.

◄ שרשרת מיוחדות

המלאי אזל
49.00

◄ שרשרת מגן דוד לבר מצווה עשויה כסף

אפשרות נוספת ולא פחות טובה לקנית שרשרת מגן דוד לגבר היא שרשרת אשר עשויה כסף. כסף היא מתכת לבנה, מדובר במתכת זולה יותר ממתכת הזהב, אך בהחלט לא יורדת ביופיה. גם בה ניתן ליצור ריקועים וחיתוכים מיוחדים. היופי במתכת זו שעם הזמן היא טיפה משחירה, ההשחרה מקנה לה מראה עתיק מיוחד ויפה. 

 

צריכים עזרה בבחירת שרשרת לבר מצווה המתאימה לכם? צרו איתנו קשר ונשמח לענות על כל השאלות שלכם ולהתאים לכם את השרשרת המושלת לבר המצווה. חייגו עכשיו 055-68888-43

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      החלת קופון
      קופונים זמינים
      15off קבלו 15% הנחה
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן