ארנק לכרטיסי אשראי

•  גם נשים וגם גברים החליפו את הכסף המזומן וכל הדברים ששמים ב- ארנק לכרטיסי אשראי או כרטיסי מועדון למניהם. הכרטיסים לרוב נוחים יותר, נשארים לאורך זמן וככל שעובר הזמן יש לנו יותר ויותר כרטיסים.

 

נכתב על ידי מיסטר לקס

 

לשם כך, בשנים האחרונות החלו לייצר, במיוחד עבור גברים ארנק לכרטיסי אשראי. ארנקים לכרטיסים הם ארנק דק לגבר קומפקטיים, כאשר הם מכילים פתחים עבור הכרטיסים. עם הזמן מעצבי ארנקים ותיקים שיכללו את הסוגים של ארנק כרטיסי אשראי לגברים וכיום יש מספר סוגים שניתן לקנות. במאמר זה נספר לכם על סוגי הארנקים אשר מיועדים לאשראי ולכרטיסים.

◄לרכישה מהירה של ארנקי כרטיסי אשראי לגבר 

המלאי אזל
(1) 135.00
המלאי אזל
(1) 79.00

◄מיני ארנק שיוצא מארנק גדול 

אחד הטרנדים היפים היום הוא למעשה לקנות ארנק גדול אשר יש לו ארנק כרטיסים נשלף, כך שלמעשה אתם לא מוותרים על הצורך בארנק גדול וגם יכולים להשתמש בארנק כרטיסי אשראי נשלף. הארנקים לגבר מסוג זה לגבר הם לרוב עשויים עור, זמש או דמוי עור. הם נפוצים מאוד ורוב הגברים אוהבים אותם.

תמונה של ארנק לכרטיסי אשראי
היום ארנק לכרטיסי אשראי הפך ללהיט החם!

◄ ארנק כרטיסי אשראי מתכת משולבת עור 

בשנים האחרונות אנו רואים גברים אשר מחפשים עיצוב ארנקים אשר מתאימים לביגוד אלגנטי. אחד הארנקים אשר הכי מתאימים לכך הוא ארנק כרטיסים לגבר משולב עור ומתכת. השילוב בין השניים יוצר אלגנטיות נהדרת וגברית ומאוד מתאימה ליום במשרד, ליציאה או אירוע. ארנק לכרטיסי אשראי מסוג זה הוא דק, עדין, אלגנטי ומספיק לכ-8 כרטיסים.

◄ ארנק כרטיסי אשראי עשוי מתכת אלגנטית 

זו למעשה הצעקה האחרונה באופנה של ארנק לכרטיסי אשראי. זהו ארנק סופר אלגנטי ויוקרתי המספק נוחות למי שכרטיסים זה כל מה שיש לו בארנק. לארנק זה יש תא אליו נכנסים כל הכרטיסים ובלחיצת כפתור הם יוצאים באופן מכני אל פני השטח. הארנק הזה הוא קומפקטי מאוד, צבעו כסוף והוא מתאים לכל מי שמחפש אלגנטיות ויוקרה. מאוד מתאים למי שלובש מחויט וחולצות מכופתרות ליום במשרד או אירוע.

◄ כמה יעלו לכם סוגי הארנקים מסוג זה 

סוגי הארנקים כמובן עולים לפי סוג החומר. לרוב ארנקי העור יעלו פחות מארנקי המתכת, אך הם בהחלט גם נחשבים לארנקים איכותיים מאוד. את שתי האפשרויות שהצגנו ניתן לראות במחירים שונים אשר מתחילים בעלות של 50 שקלים ועד 300 שקלים.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      החלת קופון
      קופונים זמינים
      15off קבלו 15% הנחה
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן