בחירת צמידים ושרשראות לגברים

• תכשיטי גברים הם לא מילה גסה והפכו בשנים האחרונות לאלמנטים מבוקשים מאוד בקרב גברים • כיום כל אישה יודעת שניתן לקנות לגבר תכשיטים מסוגים שונים כמתנה לכל מאורע 

 

נכתב על ידי מיסטר לקס

איך לבחור שרשראות וצמידים? 

בחירת צמידים ושרשראות לגברים הם לא עניין של מה בכך, הגברים של היום מתאימים צמידים ושרשראות להופעתם ומצטיידים במספר סגנונות בדומה לנשים. על מנת לבצע בחירת צמידים ושרשראות  בצורה הנכונה ביותר, עליכם להכיר היטב את טעמו של הגבר ולפי זה לקנות את התכשיט המיוחל. במאמר זה אנו נספר לכם על מספר סגנונות אופנתיים במיוחד שכדאי להכיר בעת בחירת צמידים ושרשראות לגברים.

◄ לרכישה מהירה של שרשראות 

שרשרת משובצת לגבר 

כשמדברים על צמיד או שרשרת לגבר עם פלטה משובצת למעשה מדברים על גבר אשר אוהב לענוד תכשיטים בולטים. הפלטה היא חלק רחב יחסית ושטוח על הצמיד או השרשרת והם למעשה מרכזם. עליהם לרוב משובצים אבנים או יהלומים בצורות מסוימות או באופן צמוד ויוצרים מעין שטיח נוצץ של אבני חן. כמו כן ניתן לראות צמידים ושרשראות לגבר עם פלטה חלקה אשר על גביה יוצרים חריטה של שמות, פתגמים וכדומה ויכולים להפוך את הצמיד או השרשרת לפריט סנטימנטלי. העיצוב של תכשיטים עם פלטה הוא עיצוב מרהיב ומרשים אשר משדרג הופעה לערב ואירוע.

תמונה של בחירת צמידים ושרשראות לגבר
היום שרשראות וצמידים הפכו לתכשיט שכל גבר עונד.

◄ בחירת צמידים ושרשראות לגבר 

בחירת צמידים לגבר אשר עשויים מחרוזים הם בחירה סולידית ונקיה אשר מותאמת לענידה ביום יום. למעשה מדובר בחרוזים אשר עשויים מעץ, קריסטל, זכוכית ועוד והם מגיעים בגוונים שונים. אחד מהסגנונות היותר פופלאריים כיום הוא השילוב של צמידים ושרשראות עם חרוזים בצבע שחור וכסף המשולבים יחד. על חרוזי הכסף ניתן לבצע חריטות או שיבוץ אבנים ויהלומים. צמידים ושרשראות כאלו הם סולידיים ומרהיבים באותה מידה ולכן מתאימים גם ליום יום וגם לערב. הם מאוד אופנתיים כיום ומשדרגים כל הופעה.  

◄ לרכישה מהירה של צמידים לגברים

◄ צמידים ושרשראות לגברים עשויים חוטי עור

זו אופנה אשר בשנים האחרונות הפכה נפוצה מאוד גם בקרב נשים וגם בקרב מי שעונד תכשיטי גברים. אם מדובר בשרשראות, לרוב נראה שרשראות בעלות תליון אחד גדול ומיוחד במלוא הדרו. חוט העור מגיע בגווני שחור כהים או גווני חום מבהיר ועד כהה. אצל נשים, לרוב נראה חוט שרשרת ארוך יותר המשתלב היטב עם שמלות בגוון אחד ולגברים לרוב החוט יהיה יחסית קצר כאשר התליון הוא מרכז השרשרת. בצמידים לרוב ילווה בקשירות מיוחדות וחרוזים מתאימים. עובי הצמיד יכול להיות דק ומורכב מחוט אחד או מספר חוטים אשר יוצרים לצמיד עובי מרשים. 

 

צריכים עזרה בבחירת שרשראות וצמידים צרו איתנו קשר ונשמח להתאים לכם את התכשיט המושלם! 055-68888-45

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן