קופסאות תכשיטים מעוצבות

תכשיטים הם אחד מהאקססוריז היפים ביותר שיש והם מוסיפים לנו יופי להופעה. נשים רבות אוהבות להתקשט בתכשיטים שונים ומגוונים בכל יום ולכן הן זקוקות למקום שיאחסן את התכשיטים וישמור עליהם. הדרך הטובה ביותר לשמר תכשיטים ולהשתמש בהם לאורך שנים, היא לשים אותם בתוך קופסאות תכשיטים מעוצבות המכילות מקום שמיועד לסוגי תכשיטים שונים. 

 

נכתב על ידי מיסטר לקס :

◄ מהן קופסאות תכשיטים מעוצבות?

קופסאות תכשיטים הן קופסאות המכילות תאים המיועדים לסוגי תכשיטים שונים. בתוך הקופסאות תוכלו למצוא נישות עבור שרשראות וצמידים ואנקולים קטנים לתליית עגילים וטבעות. זה מייצר עבורנו סדר, שומר על התכשיטים והשרשראות לא מסתבכות אחת בשנייה. בנוסף, אנו מעוניינים שקופסאות התכשיטים שלנו, יתאימו לחדר שלנו ויוסיפו לו סטייל ושיק. ניתן לקנות קופסאות לתכשיטים במראה עתיק, קופסאות תכשיטים יוקרתיות במראה עכשווי וכאלו המעוצבות עם פרחים וכדומה. הכל לפי גווני החדר שלכם והעיצוב.

◄ לרכישה מהירה של תכשיטים לגבר : 

(1) 63.20

 

◄ קופסאות תכשיטים מעץ

אחד החומרים היפים ביותר עבור קופסאות תכשיטים מעוצבות הוא העץ. לעץ מגולף יש מראה עתיק, מאוד יפה שמהווה רקע נהדר עבור התכשיטים שלנו. על גבי הקופסא יכולים להיות עיטורי גילופים מיוחדים וכדומה. באתר של המיסטר תמצאו מגוון תכשיטים לגבר באיכות גבוהה +קופסא וממותגת מבית מיסטר לקס. למעבר לקטגורית תכשיטי גברים לחצו כאן

◄ קופסת תכשיטים פלסטיק

פלסטיק קשיח הוא גם חומר גלם נהדר לקופסאות עם אופציה לתכשיט במראה קלאסי נקי. על קופסאות אלו תוכלו לראות הדפסים מגוונים שתוכלו להתאים לצבעי החדר שלכם. תוכלו למצוא מגוון קופסאות כגון : קופסאות תכשיטים מעץ , קופסאות תכשיטים מקרטון קופסאות תכשיטים מעוצבות ועוד…

◄ לסיכום :

קופסאות תכשיטים מעוצבות הן מצד אחד פריט עיצובי יפיפה ומצד שני פריט מאוד פרקטי לאחסון של התכשיטים שלנו בצורה מסודרת. ניתן להתאים את החומר שממנה עשויה הקופסא לעיצוב הכללי של החדר שלנו. מעבר לכך, תוכלו להעניק אותן כמתנה נהדרת לבת הזוג שלכם ביום הולדתה.

רוצים להתחדש בתכשיט מתנה ? אצלנו באתר של מיסטר לקס אתר התכשיטים המוביל בארץ תמצאו מבחר מתנות מיוחדות עם קופסא מיוחדת צריכים עזרה בבחירת התכשיט צרו איתנו קשר 055-6888843.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן