צמיד יד לגבר

צמיד הוא פריט נהדר לענוד. הוא קומפקטי, נוח ומאוד מוסיף להופעה. כיום ניתן למצוא בחנויות התכשיטים צמיד יד לגבר מכל מיני סוגים.

 

במאמר זה נדבר על סוגים שונים של צמיד יד לגבר שניתן לקנות .

◄ לרכישה מהירה של צמיד יד לגברים : 

המלאי אזל
(1) 71.20

◄ צמיד יד לגבר עשוי עור שחור 

אחד מהחומרים היותר פופולאריים כיום בכל הנושא של תכשיטים וצמידים בפרט הוא העור. המראה של העור הכהה הוא מבריק ומשתלב מאוד יפה בתכשיטים. צמיד עור לגבר יהיה בדרך כלל מבוסס על קשירות מיוחדות אשר יוצרות לצמיד מראה מאוד גברי. ניתן למצוא צמיד עדין עם רצועות דקות וגם כאלו שהם פחות עדינים עם רצועת עור רחבה

תמונה של דוגמן עם צמיד יד לגבר

◄ צמיד יד עשוי עור משולב כסף 

עוד בקטגוריית העור, מוצעים בחנויות התכשיטים צמיד יד לגבר אשר משלב עור כהה יחד עם חרוזי כסף. השילוב בין השניים יוצר מראה יוקרתי, גברי ויפה וגברים רבים אוהבים את המראה שלהם על היד. אם את רוצה להשקיע במתנה יפה עבור הגבר שלך, זה בהחלט הצמיד המומלץ לגבר כי רוב הגברים מעדיפים את המראה שלו שהוא גם יוקרתי אבל גם סולידי בו זמנית.

◄ צמיד יד לגבר זהב 

זהב תמיד היה ויהיה מתכת זוהרת עבור תכשיטים. הזהב מגיע בשלושה גוונים צהוב, לבן ואדום. גברים רבים מתחברים לצמיד אשר צבעו זהב לבן. זהב לבן דומה בצבעו לצבע הכסף, רק שהוא ללא השחרה כמו במתכת הכסף, אלא נוצץ וחלק כיאה לזהב. אם אתם מחפשים צמיד שהוא יותר בולט עבור אירוע, יכול להיות שכדאי לכם ללכת על צמיד יד לגבר אשר עשוי זהב צהוב. הזהב הצהוב בולט מאוד ומי שאוהב אותו יכול להנות מצמיד יפה ויוקרתי.

◄ צמיד יד לגברים עשוי כסף 

אחד החומרים היותר פופולאריים עבור צמידי יד לגברים הוא הכסף. זהו חומר בעל מראה יפה מאוד וגברי בזכות ההשחרה הטבעית שלו. מתכת הכסף היא בולטת, אך לא כמו הזהב, היא הרבה יותר סולידית ומתאימה הרבה יותר ליום יום. מתכת הכסף קלה לעיצוב וניתן לחרוט עליה וליצור חרוזי כסף מאוד יפים עבור גברים.

◄ לסיכום: 

צריכים עזרה בבחירת תכשיט לגבר  מוזמנים ליצור קשר עם אתר מיסטר לקס, ונשמח להתאים עבורכם את הצמיד המושלם. תוכל למצוא אצלנו באתר מבחר רחב ובלעדי של צמידים באיכות גבוהה ביותר ובמחירים משתלמים.
חייגו עכשיו ונשמח לעמוד לרשותכם, או לחלופין שלחו לנו הודעה.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן