צמידים מיוחדים לגבר – יש דבר כזה?

גברים רבים בישראל משלימים את ההופעה שלהם בתכשיטים מיוחדים ומגוונים, וכיום הגבר שרוצה להשלים את הסטייל יוכל למצוא מגוון רחב של תכשיטים המתאימים לכל הופעה ויציאה. במאמר זה נסקור עבורכם את המגוון הרחב של צמידים מיוחדים לגבר שניתן למצוא בישראל ובאתר שלנו מיסטר לקס.

◄ צמידים מיוחדים לגבר – פלדת אל חלד ועור 

  • צמידי פלדה – צמידים מפלדה הם צמידים אשר עשויים מפלדת אל חלד או בשמם המקצועי stainless steel – חומר גלם שממנו עשויים שעוני יוקרה רבים!
    מה היתרון בפלדת אל חלד? זהו חומר זול יחסית לכסף אמיתי, עמיד במיוחד – לא משחיר ולא מחליד ומתאים לבעלי רגישויות לניקל! באתר שלנו תוכלו למצוא צמידי פלדת אל חלד במגוון רחב של סגנונות ועיצובים ובמחירים הזולים בישראל!
  • צמידים מעור – אם אתם עוקבים אחרי הבלוג שלנו באתר תראו שזו לא פעם ראשונה שאנו כותבים על צמידי העור לגבר. צמידים אלו עשויים מעור אמיתי ולרוב יכילו אלמנטים נוספים של חרוזים או כדורים משובצים. אם היה נהוג עד היום לחשוב שצמידי העור מגיעים רק בצבע שחור, כיום ניתן למצוא אותם במגוון צבעים מעניינים, נועזים ואופנתיים במיוחד! לכן אם אתם מחפשים צמידים מיוחדים לגבר צמידי עור הם בהחלט אופציה שכדאי לשקול!

◄ צמידי חרוזים ופלטה משובצת

  • צמידים עם חרוזים – אחד מסגנונות העיצוב המובילים כיום בתחום של צמידים לגבר אלו ללא ספק הצמידי חרוזים. אותם צמידים אשר עשויים מחרוזים מיוחדים של אבני חן טבעיות ממגוון סוגים וצבעים. לרוב צמידים אלו יכילו אלמנט נוסף של כדור או תליון אחר אשר משובץ באבני זירקון, או כל אלמנט אחר שמוסיף 'עניין' לתכשיט.
    למה הם כאלה פופולאריים? אלו צמידים עדינים, קלאסיים ומאד קלילים, ככה שניתן להתאים אותם לכל הופעה או לבוש! חברת מיסטר לקס מביאה לכם את האופנה הכי עכשווית ועדכנית בתחום, באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים שיש רק אצלנו!
  • צמידי פלטה משובצת – זהו צמיד העשוי מחוט מלופף או חרוזים ומשלב פלטה המשובצת באבני זירקון. זהו ללא ספק צמיד מרשים שנכנס בקלות לרשימה שלנו של צמידים מיוחדים לגבר.

◄ צמידים עם משמעות 

  • צמידים עם תליון כתר לגבר – כל אישה רוצה לתת לגבר שלה הרגשה של מלך. ולכן, צמידי כתר לגבר זו יכולה להיות מתנה מושלמת. צמידים אלו עשויים חרוזים מאבני חן ומשלבים תליון כתר משובץ באבני זירקון מיוחדות. אז אם את מחפשת מתנה שונה ומיוחדות זו אופציה מעולה!
  • צמידים עם תליון עוגן – עוגן הוא אחד מהסמלים ומהתליונים עם הכי הרבה משמעות. עוגן מסמל יציבות וביטחון. ולכן אם אתם מחפשים תכשיט עם משמעות זהו ללא ספק התכשיט בשבילכם.
    (1) 79.20

◄ לסיכום המאמר – צמידים מיוחדים לגבר

במאמר זה סקרנו עבורם את מגוון סגנונות העיצוב של צמידים הקיימים כיום לגבר בישראל ובאתר שלנו. לכם נשאר לבחור את הצמיד שהכי מתאים עבורכם ולתת את הטאצ' האחרון להשלמת ההופעה.

עדיין מתלבטים? מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בבחירת הצמיד שלכם!

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן