ארנק דק לגבר

• ארנקים הם אביזר אופנתי נהדר אבל לא רק הם גם מקום אחסון. גברים רבים רוצים ללכת עם ארנק אבל לא מעוניינים שיתפוס להם הרבה מקום בכיס או ללכת עם תיק לכן ארנק דק לגבר זה התרון המושלם.

 

נכתב על ידי מיסטר לקס

 

לצורך כך מייצרים כיום ארנק דק לגבר אשר מטרתו להיכנס לתוך הכיס בקלות מבלי שתרגיש אותו ועם זאת תוכל לקחת איתך מספר שטרות, כרטיס אשראי ורישיון, כלומר הדברים החשובים באמת. אז איזה סוג של ארנקים דקים לגברים כדאי לקנות? במאמר זה נסביר לכם על סוגי ארנק דק לגבר.

◄לרכישה מהירה של ארנקים דקים לגבר

המלאי אזל

◄ארנק דק לגבר מעור 

עור תמיד היה ותמיד יהיה חומר הגלם הנפוץ ביותר עבור ארנקים לגבר. הסיבה לכך שהוא חומר איכותי, נשאר לזמן רב והמראה שלו מאוד יפה. ארנק דק לגבר אשר עשוי מעור, לרוב יכיל אזור קטן עם ריץ' רץ' ושני פתחים לכרטיסים. צבעו בדרך כלל יהיה שחור או חום כהה והוא נכנס בקלות גם לכיס המכנס וגם לכיס של חולצה מכופתרת או מעיל. הוא בהחלט ארנק נוח מאוד

◄ארנקים דקים לגבר עשוי מתכת

בשנים האחרונות יצא ארנק דק לגברים אשר עשוי ממתכת ומשמש עבור כרטיסים. זה ארנק לכרטיסים שמיועד למי שמשתמש רק באשראי ובכרטיסים שונים. הוא דקיק מאוד, קומפקטי ונוח. ניתן להכניס אליו בדרך כלל עד שמונה כרטיסים ומה שמיוחד בו זה המראה המתכתי הגברי. זהו ארנק חכם לגבר אופנתי במיוחד והוא מתנה מקורית שניתן לקנות לגבר

תמונה של ארנק דק לגבר
ארנק דק לגברים לאחסון של כרטיסי אשראי וכסף!

ארנק חכם לגבר

מדובר על ארנק חכם לגבר אשר תוכלו לאחסן בוא את כל הכרטיסים שלכם. היום יותר ויותר אנשים עברו לטרנד של ארנק שהוא בעצם מאחסן כרטיסים.
למי מתאים ארנק חכם לגבר ? בעיקר לאנשים שמשתמשים בכרטיסי אשראי ופחות במזומן.
באתר שלנו מיסטר לקס תמצאו מגוון רחב של ארנקים חכמים לגבר במגוון חומרים וצבעים המתאימים ליום יום ואירועים!

◄ארנקי ספורט דקים במיוחד 

לכל חובבי הספורט אשר הולכים למכון הכושר או לריצה עם מכנס ספורט דקיק בעל כיס אחד, בודאי יתאים לכם מאוד ארנק ספורט דקיק. זהו ארנק דק לגבר הכולל ריץ' רץ' עבור כסף קטן או כרטיס אשראי, הוא מוגן נגד מים וזיעה ומתאים מאוד לספורט. ארנק מסוג זה נכנס לכיס המכנס ובזמן ריצה לא תרגישו שהוא עליכם. זה היתרון הגדול בארנק זה והוא מאפשר המון נוחות לספורטאים.

◄ לסיכום ארנקים דקים לגבר

איזה ארנק כדאי לכם לבחור? בעיקר לפי חיי היום יום שלכם, אם אתם כאלו שמחפשים ארנק שמתאים לסגנון לבוש קז'ואל, בהחלט יתאים לכם ארנק מעור. אם אתם מאלו שלובשים למשרד אלגנט, לגמרי אתם הטיפוסים של ארנק המתכת ואם אתם ספורטאים, הצטיידו בארנק דקיק לספורט.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      החלת קופון
      קופונים זמינים
      15off קבלו 15% הנחה
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן