איך לבחור שעון לגבר

• שוק השעונים לגבר הפך כבר מזמן לאחד מהשוקים החזקים ביותר שיש • כל גבר שמבין בסטייל יודע היום ששעון לא נועד רק להראות את השעה • במיוחד בשנים האחרונות שליד כל אחד זמין לפחות סמארטפון אחד •

 

נכתב על ידי מיסטר לקס

 

שעונים הפכו להיות כחלק מהאפונה והסטייל שאנשים משדרים לעולם. בדיוק כמו צמידים לגבר במציאות של היום, הגבר לא מסתפק בשעון אחד אלא בכמה שעונים בעיצובים שונים וסגנונות שיתאימו לכל הופעה

שוק הבגדים כיום

ואם כבר אנו מרחיבים את הדיבור על אופנה וסטייל, אפשר לראות שבשוק הבגדים למשל רוב האנשים "מסתפקים" בבגדים שנראים טוב עם סטייל ומחירים סבירים ,אבל לא תמיד מוכנים לשלם מאות ואלפי שקלים לבגד.

היום בארץ יש עשרות חנויות בגדים שמוכרות בגדים ברמה גבוהה, אבל לא של "מותג" ומאד מצליחות. אנשים היום הבינו שחבל לשלם אלפי שקלים בשביל "מותג".

לעומת זאת, בשוק השעונים לגבר לא נראה שיש כרגע תחליף טוב ל"מותגים". נראה כי כל חנויות השעונים יישרו קו בנושא, ומציעות ללקוחות שרוצים להתחדש בשעון טוב ואיכותי רק את אותם מותגים מוכרים הנמכרים באלפי שקלים.

תמונה של בנאדם עם שעון יד לגבר
היום יותר ויותר גברים עונדים שעון יד לגבר.

מיסטר לקס הבחירה הנכונה

אנו בחברת מיסטר לקס תכשיטים לגברים ראינו את השוק והבנו שכרגע לקוחות בארץ שרוצים לקנות שעון טוב ואיכותי לאו דווקא של מותג מוביל אבל במחיר שפוי נתקל בבעיה רצינית מאד.

החלטנו, במסגרת חנות האונליין שלנו לייבא שעונים שנבדקו ובאיכות מעולה! שלא נופלת מכל ה"מותגים" בשוק היום.

במטרה להביא את המחיר האטרקטיבי ביותר שניתן, השעונים מיובאים על ידינו ישירות מהיבואן, ונמכרים ישר על ידינו מהיבואן לצרכן, ללא שום פערי תיווך!

מזמינים אתכם להיכנס לעמוד השעונים שלנו. לבחור את הסטייל, הסגנון והצבע האהוב עליכם. ולהתחדש בשעון חדש במחיר שפוי וללא תחרות!

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      החלת קופון
      קופונים זמינים
      15off קבלו 15% הנחה
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן