אורך שרשרת לגבר

• גברים כיום יכולים להנות גם הם מתכשיטים יפייפיים • כמו כן, נשים יכולות סוף סוף להנות מכך שיש להן אפשרות לסוג נוסף של
מתנות נהדרות עבור גברים • במאמר הקרוב נספק לכם טיפים בנושא של אורך שרשרת לגבר. 

נכתב על ידי מיסטר לקס

מחפשים את אורך השרשרת שתתאים לכם באופן מושלם? במאמר הקרוב סקרנו עבורכם את סוגי השרשראות הפופולריות לגבר ואת האורכים המומלצים עבורם!

◄ אז מה האורך המתאים עבור שרשרת לגבר?  

אורך השרשרת לגבר הוא דבר חשוב מאוד להתאמה של שרשרת לגבר שתהיה באורך הנכון ותיתן את המראה הקלאסי והמושלם. יש שני אורכים של שרשראות כסף אשר מקובלים מאוד אצל גברים ומחמיאים להם:

מידות שרשרת לגבר הראשון הוא השרשרת הצמודה. זו שרשרת אשר צמודה יחסית קרוב לצוואר. יש לה מעט מאוד רווח בין הצוואר לשרשרת. שרשראות אלו יגיעו באורך של 50 ס"מ והן יתאימו בד"כ לשרשראות ללא תליון או לשרשראות עם תליוני מגן דוד אשר אמורים לשבת קרובים יחסית לצוואר.

◄ שרשראות כסף אמיתי ללא תליון:

המלאי אזל
(2) 103.20111.20
המלאי אזל
(2) 79.2087.20

אורך שרשרת לגבר נוסף שמאוד מקובל ויפה בשרשראות גברים הוא האורך אשר מגיע לתחילת אזור החזה העליון. שרשראות אשר מגיעות עם תליונים כמו חץ או עוגן ישתלבו בצורה מושלמת עם שרשרת באורך כזה של 60 ס"מ. כיום שני הסוגים של האורכים מקובלים וניתן להתאים לכל גבר את האורך המועדף עליו.

תמונה של אורך שרשרת לגבר

האורך הסטנדרטי והממוצע שמתאים גם לתליוני מגן דוד וגם לשאר התליונים הוא 55 ס"מ. ולכן אם אתם מתלבטים לגבי אורך השרשרת הנכון, מהניסיון שלנו אנו ממליצים לקחת שרשרת באורך 55 ס"מ.

◄ שרשראות כסף אמיתי עם תליון:

◄ האם מחיר השרשרת מושפע מאורך השרשרת? 

באתר שלנו בקניית תליון אנו לא גובים תוספת על שרשרת כסף ארוכה יותר, ובקניית שרשרת כסף ללא תליון אנו גובים סכום סמלי על שרשרת ארוכה יותר. בכל מקרה בכל סוגי השרשראות יש טווח מחירים רחב אשר ניתן להתאים לכל כיס. ניתן לקנות שרשראות מוזלות, כאלו במחירים בינוניים וגם שרשראות יוקרתיות מאוד. הבחירה תלויה בסגנון שאליו אתם מתחברים או הגבר שלכן. חשוב שתשימו לב ללבוש של הגבר שלכן ולפי זה תתאימו את סגנון השרשרת ואורכה. אורך שרשרת לגבר זה דבר קריטי כאשר מתאימים אותה לגבר מסוים. ההמלצה הטובה ביותר היא לדמיין איך השרשרת תיראה עליו בפועל.

◄ אורך שרשראות פלדת אל חלד וציפוי זהב

באתר שלנו חוץ משרשראות ותליוני כסף אמיתי ניתן למצוא מגוון רחב של שרשראות מעוצבות מפלדת אל חלד וציפוי זהב 14K באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים במיוחד. תליוני פלדת אל חלד וציפוי זהב, מקובל בד"כ לקחת עם שרשראות ארוכות יותר. האורך הסטנדרטי והמומלץ לשרשראות אלו זה 60-65 ס"מ.

◄ אורך שרשראות חרוזים

שרשראות חרוזים נהפכו פופולריות במיוחד גם בקרב גברים! באתר שלנו תמצאו עיצובים שעוצבו במיוחד לגבר בסגנון מיוחד ואופנתי. אז מה האורך המומלץ לשרשרת חרוזים? זה תלוי מאד בסגנון. אם השרשרת מגיעה בלי תליון, האורך המומלץ הוא: 45-50 ס"מ שיושב צמוד לצוואר. ואם היא מגיעה עם תליון, האורך המומלץ הוא: 55 ס"מ.

המלאי אזל

◄סוגי שרשראות 

סוג השרשרת שתבחר לענוד תלוי בסגנון האישי שלכם וכן באירוע אליו אתם רוצים לענוד את השרשרת. לדוגמה, אם אתם הולכים למסיבות או לאירוע מיוחד, אז שרשרת מפלדת אל חלד זאת השרשרת שמתאימה.. אם אתם יוצאים עם חברים ורוצה משהו יותר נינוח, אז אולי תבחרו בשרשרת תליון מגודלת שתלויה נמוך על החזה ואשר עשויה מכסף 925.

שרשראות הן סוג של תכשיטים שאנו עונדים בדרך כלל סביב הצוואר. הם מגיעים בצורות וחומרים שונים וניתן לענוד אותם לאירועים רבים ושונים. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של שרשראות שמגיעים בעיצובים מיוחדים.

◄ לסיכום : 

אז אחרי שהבנו איזה אורך שרשרת לגבר תתאים בדיוק לכם כל מה שנותר לכם זה לבחור חנות תכשיטים לגברים אשר תדע להתאים עבורכם את השרשרת המושלמת. אצלנו באתר מיסטר לקס תמצאו את כל סוגי השרשראות במחירים מיוחדים + משלוחים חינם לכל רחבי הארץ. צריכים עזרה בבחירת אורך השרשרת ? התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם : 055-68888-43 או שלחו לנו הודעה בוואצאפ.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן