תכשיט ליום הולדת

יום הולדת יש רק פעם בשנה ואנו נוטים לחגוג ליקירים לנו ולפנק אותם במתנות מיוחד מרגשות ומפתיעות במיוחד תכשיט ליום הולדת זה מתנה מושלמת שכל גבר ישמח לקבל! 

 

נכתב על ידי מיסטר לקס

 

בכל שנה בחירת המתנה הופכת לקשה יותר מהסיבה שכבר קנינו הכל או שיש לאדם שלו אנו קונים את המתנה, כבר כל מה שחשבנו עליו. אז מה נקנה מתנה עבור הגבר שלנו?

אחת המתנות שתמיד יש לה מוניטין בקרב הגברים היא תכשיט ליום הולדת  זוהי מתנה שתמיד כיף לקבל, אף פעם אין ממנה יותר מידי ובכל פעם מחדש ניתן לחדש ולהפתיע בתכשיט לגבר בסגנון שונה. במאמר זה אנו נכיר לכם מספר תכשיטים יפיפיים עבור גברים, כאלה שכל גבר ישמח לקבל ביום ההולדת.

◄ לרכישה תכשיט מתנה 

המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪269.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪201.75.
המחיר המקורי היה: ₪109.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪76.30.
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪109.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪76.30.
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: ₪99.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.30.
המחיר המקורי היה: ₪129.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪89.00.
המחיר המקורי היה: ₪159.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪111.30.
המלאי אזל
(1) המחיר המקורי היה: ₪79.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪59.00.
המחיר המקורי היה: ₪169.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪135.20.
המחיר המקורי היה: ₪119.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪83.30.

 

◄ תכשיט ליום הולדת לגבר – שרשרת חרוזים שחורים

אחד מהתכשיטים לגברים היותר יפים שניתן לקנות כ- תכשיט ליום הולדת לגבר הוא כמובן שרשרת חרוזים שחורים. זוהי שרשרת גברית במיוחד, יפה מאוד במראה שלה ומתאימה לכל הופעה שהגבר שלכם ילבש. כמו כן, זו שרשרת שיכולה מאוד להתאים ליום יום ולכן הגבר שלכן ירצה לענוד את השרשרת כל הזמן.

◄ צמיד חרוזי עץ לגבר

חרוזי עץ הם חרוזים נהדרים עבור צמיד לגבר. הם בצבע ניטרלי עדין, כזה שמתאים לכל בגד. הם מתאימים ליום יום והמראה שלהם אינו מתאמץ. הם משתלבים בקלות עם כל מה שנלבש. הגוון של העץ נחשב לצבע ניטרלי ולכן הוא לא מגביל אתכם. זהו תכשיט ליום הולדת לגבר שממש כדאי לקנות עבורו.

◄ שעון לגבר כמתנת יום הולדת יוקרתית

אם בא לכן ממש לפנק את הגבר שלכן בתכשיט שהוא גם פונקציונאלי, בהחלט מומלץ לקנות עבורו שעון יד. שעוני יד לגברים כיום מגיעים בעיצובים מאוד מגוונים. תוכלו לקנות שעון יד מפלדת אל חלד, שעון עם רצועות עור או בכלל ללכת על הסגנון הספורטיבי ולקנות עבור הגבר שלכן שעון ספורט איכותי.

 

◄לסיכום : 

יש המון סוגים של תכשיט ליום הולדת שניתן לקנות עבור הגבר שלכן ליום הולדתו. מה שהזכרנו כאן, אלו רק מספר דוגמאות, אך בענף התכשיטים כיום משקיעים בתכשיטים עבור גברים ויש קולקציות שלמות ונהדרות עבורם. מחפשת לרכוש מתנה מיוחדת ? אנו במיסטר לקס נשמח לעזור לכם את התכשיט המושלם ביותר עבורכם חייגו עכשיו – 055-68888-43 ונשמח לעזור לך בבחירת המתנה המושלמת!

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      חישוב עלויות משלוח
      למעבר לצ'אט בוואטסאפ
      צריכים עזרה?
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס
      שירות הלקוחות של מיסטר לקס זמין עבורכם לכל שאלה!
      מוזמנים לפנות אלינו ונענה בהקדם
      דילוג לתוכן